Strona główna
Studio Nagrań Lektorskich Lektoring.Pl Łukasz Giętkowski
Studio Nagrań Lektorskich Lektoring.Pl Łukasz Giętkowski

Studio Nagrań Lektorskich Lektoring.Pl Łukasz Giętkowski

87-125, Osiek nad Wisłą, Konwaliowa 12

https://lektoring.pl/ - Lektor do prezentacji

Zapotrzebowanie na różnego rodzaju treści reklamowe i szkoleniowe w Internecie nieustannie rośnie, dlatego wiele firm zajmujących się tworzeniem takich materiałów poszukuje odpowiednich lektorów, którzy sprawią, że materiał będzie popularny i wiele osób będzie po niego sięgało. Wychodząc naprzeciw zapotrzebowaniu rynku, powstaje coraz więcej firm oferujących nie tylko samych lektorów, ale również pełną ofertę, czyli wykonanie nagrania.

Jedną z takich firm jest studio Lektoring.pl działające na polskim rynku już od wielu lat. Prowadzi ono bank głosów, który, mimo że jest naprawdę imponujący, cały czas jest rozbudowywany. Można w nim znaleźć nie tylko lektorów polskich, ale także z innych krajów na całym świecie. Studio stawia na nowe głosy, które jeszcze się klientom nie osłuchały. Nie współpracuje raczej ze znanymi w polskich mediach osobami, stawiając na świeżość i nową jakość.

Firma współpracuje z osobami prywatnymi i z przedsiębiorcami, którzy zajmują się tworzeniem między innymi takich produktów, jak:

  • spoty reklamowe,
  • reklamy radiowe, telewizyjne i internetowe,
  • filmy reklamowe i szkoleniowe,
  • prezentacje multimedialne,
  • jingle,
  • komunikaty publiczne,
  • zmiana wersji językowej w filmie

i wiele innych. Rezygnując ze znanych głosów, często przereklamowanych i bardzo drogich, klientom, którym potrzebny jest lektor do prezentacji czy innego rodzaju materiału szkoleniowego albo reklamowego, firma może zaoferować konkurencyjne ceny za naprawdę dobre wykonanie. 

Wyszukując odpowiedniego lektora do swojego dzieła, jego producent powinien zwrócić uwagę na bardzo wiele szczegółów. Przede wszystkim głos powinien być tak dobrany, aby swoją barwą, intonacją i modulacją zachęcał do oglądania czy słuchania. Następną sprawą jest tematyka materiału. Do prezentacji kosmetyków czy leków doskonale nadają się głosy kobiece, natomiast męski głos lepiej sprawdzi się w reklamach materiałów budowlanych, produktów bankowych czy motoryzacyjnych. Ciągle jeszcze w społeczeństwie pokutują pewne stereotypy i pragnąc trafić do konkretnego odbiorcy, trzeba także i to mieć na uwadze. Wybierając lektora, klient ma możliwość przesłuchania wielu nagrań, które z pewnością pomogą w podjęciu najwłaściwszej decyzji.

Copyright 2025 Smartcitychallenge.pl - wszelkie prawa zastrzeżone