Strona główna
Contact Center sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o.

Contact Center sp. z o.o.

00-193, Warszawa, Stawki 2a

Czy można zlecić ContactCenter badania call center jako outsourcing?

Efektywność reklamy mierzona jest zarówno poprzez monitorowanie osiąganych wyników sprzedażowych, jak i badanie opinii wśród osób, które kupiły dany produkt lub też skorzystały z konkretnej usługi. Zdobycie interesujących danych jest nierzadko sporym wyzwaniem. Kluczowe jest opracowanie odpowiednich pytań (najlepiej, by były one przedstawione w formie krótkiej ankiety) oraz dobór właściwej metody kontaktu. Nie każdy kupujący ma czas na wypełnianie pisemnego formularza z zagadnieniami, dlatego lepszą opcją, pozwalającą też na dokładne ustalenie grupy badawczej, jest nawiązanie kontaktu telefonicznego. W trakcie krótkiej, zaledwie kilkuminutowej rozmowy można uzyskać wiele wartościowych informacji, przydatnych do dalszej analizy i do wyciągnięcia wniosków. 

Pomoc przy przeprowadzaniu telefonicznej ankiety proponuje wykonawca przedstawiający się na stronie contactcenter.pl. ContactCenter to przedsiębiorstwo typu call center, pracujące na zasadzie outsourcingu. Skorzystanie ze wsparcia firmy z zewnątrz to znaczne ułatwienie dla zamawiającego usługę. Nie musi on zapewniać potrzebnego zaplecza sprzętowego (kadra realizatora korzysta z nowoczesnych systemów gwarantujących wysoką jakość połączeń), ani wyznaczać własnych pracowników do przeprowadzenia takiego badania. Wiąże się to z konkretnymi oszczędnościami za godziny nadliczbowe, jakie pracodawca ma obowiązek wypłacić swoim podwładnym za dodatkową pracę "na słuchawce", wykonywaną poza grafikiem. Nie musi on też ponosić kosztów wykupu dostępu do określonych baz danych, ani martwić się, że ankieta zostanie przeprowadzona w nieprofesjonalny sposób, który mógłby zrazić do jego firmy osoby wyznaczone przez system do wzięcia w niej udziału.

Copyright 2025 Smartcitychallenge.pl - wszelkie prawa zastrzeżone